<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6976495694910369793\x26blogName\x3dServant+of+Allah\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://diana-azmai.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://diana-azmai.blogspot.com/\x26vt\x3d-8325043856942117693', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> <body>

Free your heart from hatred.
Free your mind from worries.
Some things are better left unspoken.

Entries About Memories Shhh




Welcome.
Yes! It was very painful (-_-)
Wednesday, January 18, 2012 @ 1/18/2012 10:56:00 AM

Salam alaik :)

Harini aku tak tahu kenapa aku terasa nak tulis benda ni kat blog kesayangan aku ni. Rasa kecewa aku yang mendalam terhadap seseorang yang aku suka sangat-sangat. Lukanya terlalu dalam dan pedih untuk semua terima. Kalau aku tak tabah mungkin aku akan hanyut dalam sandiwara dia. Ya! Sandiwara yang sukar kuhidu namun akhirnya terbongkar tanpa kusedar. Sakitnya hati tatkala aku mendengar kisah itu daripada perempuan tu. Em. Entahlah! Mungkin aku kot orang ketiga diantara mereka. Tapi… tak mungkin kerana aku yang lebih dulu mengenali dia. Huhu. Whatever! Hehe.


Kelmarin, aku mendapat panggilan daripada perempuan tu lagi. Menceritakan kisah gembira kalian bersama. Hum. Perasaan aku dikala tu hanya Tuhan yang tahu. Tapi aku tak boleh menangis lagi kerana air mata sudah tidak berdaya lagi melayani rentak hatiku. Lagipun aku kan perempuan tabah. Hehe. Aku tak nak menangis hanya kerana seorang lelaki yang bukan milikku secara mutlak. Tapi aku tak boleh menipu hatiku. Sememangnya aku sedih mendengar perkhabaran tu. Aku menekur lantai. Membelek Mr Diary yang setia menjadi tempat luahan perasaanku. Hanya dia yang mampu menggembirakan hatiku kala itu. Hum. tak kusangka akhirnya semua kan jadi begini. Langit yang kusangka cerah akhirnya mendung ditengah hari. Tapi… aku tak kisah sebab aku dah tahu sememangnya ini pasti akan berlaku setelah kau mengenali dia. Dua-duanya aku sayang. Perempuan tu… boleh dikatakan begitu rapat denganku dan sudi berkongsi cerita bersama, hehe. Dan lelaki tu lah yang berjaya mendapat tempat teratas di dalam carta hatiku. Benar aku sayang kedua-dua mereka walaupun mereka benar-benar telah mengecewakan hati kecilku ini.

Harini, aku telah dapat menerima kenyataan kelmarin… Terima kasih Allah kerana menyedarkan aku tentangnya. Thanks jugak untuk best friend aku yang bagitahu perkara sebenar. Hehe. Just be cool bebeh! Aku tahu pasti ada hikmah disebalik semua kejadian ini. Alhamdulillah my best friend ever, Kartika and adik kesayangan aku, Najmi sentiasa ada disisi aku untuk dengar kisah membosankan aku ni. Hehe. Hum. Last words, kepada lelaki tu semoga dia bahagia bersama apa yang dia miliki sekarang :) Hope impian kau tercapai Mr Pilot to be!

Hatiku kembali tenang setiap kali aku kembali menyebut kalimahMu

Labels: